Πολιτική Επιστροφών
Παραγγελία - Αγορά προϊόντων
Πότε συνάπτεται η σύμβαση αγοράς με το κατάστημά: Κατά την αγορά και την ολοκλήρωση της εκάστοτε παραγγελίας, ο καταναλωτής καθοδηγείται βήμα προς βήμα από τις αυτόματες υποδείξεις του συστήματος. Η κάθε παραγγελία αρχειοθετείται στις βάσεις δεδομένων μας για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο για την εκτέλεση της μεταξύ μας σύμβασης πώλησης, εκτός εάν προβλέπει διαφορετικά ο νόμος ή ο καταναλωτής μας έχει δώσει την συγκατάθεση του για περαιτέρω επεξεργασία των προσωπικών στοιχείων που μας κοινοποιεί. Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, από το αυτόματο σύστημα υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου και διόρθωσης.
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, αποστέλλεται μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) προς τον χρήστη, το οποίο πιστοποιεί την παραλαβή - λήψη της παραγγελίας από το κατάστημα. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η σύμβαση αγοράς. Επίσης, διατηρούμε το δικαίωμα να επικοινωνήσουμε με εσάς τηλεφωνικά, ώστε να επιβεβαιώσετε την παραγγελία αν αυτό κριθεί αναγκαίο ή αν χρειάζονται επιπλέον πληροφορίες για την αποστολή της. Στη συνέχεια λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mails) με τα στάδια, στα οποία βρίσκεται η παραγγελία σας έως την παράδοσή της και τον Αριθμό Αποστολής της Courier.
Όλες οι παραγγελίες που υποβάλλονται υπόκεινται σε έγκριση από το e-shop μας. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του καταστήματος να αρνηθεί την παραγγελία, για τους ακόλουθους λόγους:
1) Εάν τα προϊόντα που βλέπει ο καταναλωτής στην ιστοσελίδα δεν είναι πλέον διαθέσιμα για οποιοδήποτε λόγο (πχ πιθανή πώληση την ίδια ημέρα στο φυσικό κατάστημα).
2) Εάν δεν έχουμε κατορθώσει να λάβουμε την έγκριση πληρωμής της παραγγελίας (απόδειξη πληρωμής), από την Τράπεζα ή από τον πελάτη.
3) Εάν υπάρχει κάποιο λάθος στην παρουσίαση των προϊόντων, πχ στην τιμή πώλησης ή στην περιγραφή.
4) Εάν ο πελάτης δεν έχει παραλάβει παραγγελία του στο παρελθόν και έχει χρεώσει χωρίς λόγο το κατάστημά μας.
Όταν ολοκληρωθεί η παραγγελία, θα αποστείλουμε ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) για την επιβεβαίωση λήψης της, με τον αριθμό της παραγγελίας και τα στοιχεία των προϊόντων που επιθυμείτε να αγοράσετε, καθώς και τα στοιχεία της υπηρεσίας ταχυμεταφοράς (Courier Center) που θα σας παραδώσει τα προϊόντα.
Περιορισμοί ευθύνης
Περίπτωση αναγραφής εσφαλμένης τιμής: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, το κατάστημα δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων που, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με εσφαλμένη τιμή, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που διαπιστώνεται σφάλμα στην τιμή σε μέρος των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα.
Περίπτωση εσφαλμένης αποστολής: Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων, η ανεπιφύλακτη παραλαβή τους ή η παράλειψη ενημέρωσης του καταστήματος και επιστροφής των προϊόντων δεν δύναται να θεωρηθεί ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Σε περίπτωση που ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους του καταστήματος και εσείς από την πλευρά σας καθυστερείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα για διάστημα μεγαλύτερο των επτά (7) ημερολογιακών ημερών, τότε η άρνησή σας συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των προϊόντων, η παραγγελία θεωρείται ότι έχει επιβεβαιωθεί και οφείλετε να καταβάλετε την αξία τους.
Τιμές πωλούμενων προϊόντων
Στις τιμές που αναγράφονται δίπλα από κάθε προϊόν ως "Τελική Τιμή" (έντονο μαύρο χρώμα) περιλαμβάνεται και ο εκάστοτε νόμιμος ΦΠΑ.
Πολιτική επιστροφών
Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις (Ν. 2251/1994)
Ο πελάτης έχει τις εξής εναλλακτικές:
Αντικατάσταση: Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μας θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσει το προϊόν που επέστρεψε ο πελάτης, είτε αν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), είτε εάν έχει αποσταλεί λάθος κωδικός.
Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, εντός μίας ή δύο (1 ή 2) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει τηλεφωνικά (2681079700) είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@opticatsekoura.gr) για την επιθυμία αντικατάστασής του.
Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε με τον πελάτη, ώστε να του προσφέρουμε εναλλακτικές επιλογές.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιστρέψει το/α προϊόντα χωρίς ευθύνη e-shop για οποιοδήποτε λόγο, τα έξοδα αποστολής - αντικατάστασης (γίνεται μία φορά) - επιστροφής (5.00 + 3.00= 8.00 ευρώ) του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη.
Ισχύει η ίδια χρέωση αν ο πελάτης επιθυμεί αντικατάσταση μέρους και όχι ολόκληρης της παραγγελίας του. Τα έξοδα μεταφοράς του ποσού από την Τράπεζα Πειραιώς (e-shop) προς άλλη Τράπεζα (επιθυμία πελάτη) επιβαρύνουν τον πελάτη. Το ποσό αντικατάστασης θα πρέπει να είναι ίσο ή μεγαλύτερο της αρχικής αγοράς και σε καμία περίπτωση μικρότερο της αρχικής παραγγελίας.
Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας πριν προχωρήσει στην επιστροφή της παραγγελίας του.
Επιστροφή χρημάτων: Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση σε εμάς με την Courier που παρέλαβε (Courier Center).
Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή, εντός μίας ή δύο (1 ή 2) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει τηλεφωνικά είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) για την επιθυμία επιστροφής.
Δεν γίνεται αποδεκτή καμία επιστροφή πέραν αυτού του διαστήματος (14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης -1η ημέρα-).
Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής & επιστροφής (5.00 + 3.00 = 8.00 ευρώ) του προϊόντος.
Ισχύει η ίδια χρέωση αν ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων για μέρος και όχι για ολόκληρη την παραγγελία του ή αν ο πελάτης δεν παραλάβει παραγγελία (για οποιονδήποτε λόγο), την οποία έχει εξοφλήσει κατά την δημιουργία της.
Επίσης, αν ο καταναλωτής πληρώσει παραγγελία με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα και εν συνεχεία την ακυρώσει, το κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για μεταφορά ποσού σε άλλη Τράπεζα και τυχόν χρεώσεις. Τα έξοδα μεταφοράς του ποσού από τον Τράπεζα Πειραιώς (e-shop) προς άλλη Τράπεζα (επιθυμία πελάτη) επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας πριν προχωρήσει στην επιστροφή της παραγγελίας του.
Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε ο καταναλωτής. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας ή δώρα του e-shop μας.
Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται οπωσδήποτε από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής). Δεν γίνεται αποδεκτή καμία επιστροφή χωρίς το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς!
Σε περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται λόγω ελαττωματικότητας ή λόγω λάθους εκ μέρους της ιστοσελίδας κατά την παραγγελία, τα έξοδα αποστολής & επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν το κατάστημα. Σε περίπτωση που ο πελάτης υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και επιστρέψει το/α προϊόντα, τα έξοδα αποστολής & επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και δικαιούται να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Σε περίπτωση άσκησης δικαιώματος υπαναχώρησης κατά τα ανωτέρω, το κατάστημα επιστρέφει την πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή (εκτός του ποσού επιστροφής - 8.00 ευρώ) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Το κατάστημα μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο καταναλωτής θα ενημερωθεί μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) για την επιστροφή των χρημάτων του ως ακολούθως:
α) στην περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει είτε με χρεωστική - πιστωτική κάρτα είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που αναφέρεται στους “Τρόπους Πληρωμής” της ιστοσελίδας μας: Τα χρήματα είτε θα πιστωθούν στην χρεωστική - πιστωτική κάρτα που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής κατά την συναλλαγή είτε με έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό που υπέδειξε κατά την κατάθεση των χρημάτων ή μας κοινοποίησε μεταγενέστερα.
β) στην περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή: Τα χρήματα θα πιστωθούν σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει προς τον σκοπό αυτό κατόπιν επικοινωνίας με το κατάστημά μας στο τηλέφωνο
Προσοχή, σε κάθε περίπτωση το e-shop δεν φέρει ευθύνη για πιθανές προμήθειες Τραπεζών.
Επικοινωνία με το e-shop μας
1. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση
2. Στο σταθερό τηλέφωνο
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά τις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή ειδικώς εξατομικευμένων προϊόντων (όπως ενδεικτικά, γυαλιά οράσεως με βαθμούς κα). Στην περίπτωση αυτή δεν επιστρέφεται η προκαταβολή (50% του συνολικού ποσού) αν ο πελάτης δεν επιθυμεί να παραλάβει την παραγγελία του.
β) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (όπως ενδεικτικά, φακοί επαφής, υγρά φακών επαφής, πρόσθετα ηλίου, spray φακών, υγρά μαντηλάκια, σταγόνες, διάφορα αναλώσιμα - αξεσουάρ, έτοιμα γυαλιά πρεσβυωπίας κα).
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται -κατά τη στιγμή της παράδοσής του- με τους όρους της σύμβασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας μέσω e-mail (
Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν με την courier -Courier Center- που παραλάβατε μαζί με την απόδειξη αγοράς που περιείχε η συσκευασία κατά την παράδοση του προϊόντος. Αν στη συσκευασία υπήρχε κάποιο δώρο του καταστήματος, θα πρέπει να επιστραφεί κι αυτό. Παρακαλούμε, η συσκευασία να είναι ασφαλής ώστε να μην προκληθούν τυχόν φθορές σε προϊόντα. Το κατάστημά μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής προϊόντων κατά την επιστροφή τους.
Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν συμφωνούμε για να κάνουμε την επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Δεν γίνονται αποδέκτες επιστροφές πέραν αυτού του διαστήματος.
Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος.
Τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα εκάστοτε νομοθεσία δεν θίγονται.